Branding voor high-end tactical clothing
Seyntex
DOEL
Branding
OPDRACHT
Corporate identity,
creative direction,
campagne,
fotografie,
webdesign
JAAR
’17-’18-’19
Merkontwikkeling van A tot Z voor een high-end merk van tactical clothing
De Belgische textielfabrikant Seyntex ontwikkelde al verschillende lijnen van high-end veiligheidskledij voor tactical professionals. MAQUINA stond op haar beurt in voor de branding en de creatie van een passende, stoere merkidentiteit.
Give us the tools, and we’ll finish the job
Dixit Winston Churchill. En eigenlijk ook onze opdrachtgever. We zorgen ervoor dat Seyntex op-en-top klaarstaat met de juiste tools voor elke vorm van communicatie. Of het nu gaat om een brand identity kit, de lancering van een nieuw merk of het organiseren van een fotoshoot voor de productcataloog: MAQUINA at your service.
Campagnebeeld dat spreekt
Een doordacht logo kan dan wel de basis van je merk zijn, om verder te raken heb je nog andere tools nodig. Een creatief campagnebeeld voor advertenties, brochures of een beursstand bijvoorbeeld. MAQUINA kent de weg van concept tot de nabewerking van de fotoshoot.
Grafisch ontwerp van communicatietools
Een militaire doelgroep bereik je niet met een lieftallig melk-en-koekjesimago. Het is daarom van primordiaal belang dat niet enkel het campagnebeeld, maar ook de grafische vormgeving van de verschillende communicatietools een stoer en solide beeld schetst. MAQUINA ontwikkelt een merkbeeld met oog voor de toekomst. Welke tool er ook moet gemaakt worden, we kunnen er steeds een uniforme grafische identiteit op toepassen.
We creëren een identiteit rond wat bestaat, niet andersom
De branding van uw product of onderneming moet aansluiten bij de visie die u erover heeft. Niet andersom. Bij MAQUINA vind je dan ook geen creativiteit om de creativiteit, maar doordachte en strategisch onderbouwde keuzes voor de vormgeving van uw merk. Hoe we aan die inspiratie komen? Samen met jou!



POS-materiaal
Time to spread the word and show the world! Door een breed inzetbaar campagnebeeld en dito visuele stijl wordt makkelijk POS-materiaal ontwikkeld. Folders, brochures, stalenwaaiers en zelfs meubilair voor de verschillende winkelpunten passeren de revue.
No i in team
Je merk in de markt zetten is meer dan een ‘paper mission’. Maquina werkt conceptueel mee met standenbouwers en afwerkers om het meeste uit je imago op de beurs- of winkelvloer te halen.