menu

Verduyn

  • advertenties
  • branding
  • campagne
  • drukwerk
  • fotografie
  • huisstijl
  • kleding
  • logo
  • marketing
  • outdoor
  • presentatie
  • strategie
  • verpakking
  • website

Vraag:


Verduyn uit Kortemark is een familiebedrijf dat diverse soorten verse groenten teelt, wast, sorteert, trieert, snijdt, verpakt en verkoopt. Zij werken nauw samen met honderden groentetelers in binnen- en buitenland. Ze groeien nog steeds en willen dan ook nieuwe markten aanboren. Daarom kreeg Maquina de vraag om een modernere, consistente huisstijl te ontwikkelen. Om d.m.v. campagnebeelden en passende baseline het bedrijf te laten opvallen in hun communicatie. Logischerwijs volgen hieruit vele zaken die ook in de restyling worden meegenomen.

Antwoord:


Maquina friste het logo op met een duidelijke link naar het oude logo. Het nieuwe lettertype en fellere kleuren, samen met de strakkere vorm maken het geheel heel wat moderner.

Maquina bedacht een nieuwe baseline die de visie van het bedrijf bevat. De campagnebeelden sluiten aan op deze baseline en daarmee ook op het verhaal van Groep Verduyn. Daarbij werd er ook gefotografeerd in een eenvormige stijl.

Tools die hieruit nog volgden waren o.a. een presentatiemap met verwisselbare fiches, een powerpoint-presentatie, het corporate drukwerk zoals briefhoofd, enveloppen, visitekaarten, groetenkaart. Daarnaast creƫrden we ook vrachtwagenbelettering, balpennen, zakken voor op de beurs en beurspanelen, kledij, logo en verpakkingen van Verduyn, Belcaro & Belle du Jardin. En natuurlijk kon een nieuwe website niet uitblijven, alsook het instellen van de social mediakanalen.