menu

SeyntexPRO

  • belettering
  • branding
  • campagne
  • crossmedia
  • drukwerk
  • expo
  • fotografie
  • in store communication
  • strategie
  • website


Ontwikkelen van een merkidentiteit voor
een nieuw high-end merk van tactical clothing


Met SeyntexPRO ontwikkelde de Belgische textielfabrikant Seyntex een nieuwe lijn van high-end veiligheidskledij voor tactical professionals.
Maquina stond op haar beurt in voor de branding en de creatie van een passende, stoere merkidentiteit.

Give us the tools, and we'll finish the job


Dixit Winston Churchill. En eigenlijk ook onze opdrachtgever. We zorgden ervoor dat Seyntex op-en-top klaarstond
met de juiste tools voor de lancering van hun nieuwe merk. Van de ontwikkeling van het logo tot de fotoshoots
voor de productcataloog: Maquina at your service.

 

 

  • Branding

    De lancering van een nieuw merk staat of valt al in de beginfase. Een herkenbaar logo ontwerpen en catchy namebranding zijn van primordiaal belang. Ook de grafische stijl van je identiteit begint hier. Want een militaire doelgroep bereik je natuurlijk niet met een lieftallig melk-en-koekjesimago.

  • Campagnebeeld

    Een doordacht logo kan dan wel de basis van je merk zijn, om verder te raken heb je nog andere tools nodig. Een creatief campagnebeeld voor advertenties, brochures of een beursstand bijvoorbeeld. Maquina kent de weg van concept tot de nabewerking van de fotoshoot.

  • POS-materiaal

    Time to spread the word and show the world! Door een breed inzetbaar campagnebeeld en dito visuele stijl wordt makkelijk POS-materiaal ontwikkeld. Folders, brochures, stalenwaaiers en zelfs meubilair voor de verschillende winkelpunten passeren de revue.