


Interactief beursconcept voor APOK op Belgian Roof Day
Interactie & amusement op de beursstand.
Breng expositie Operatie Noordzee 1944-’45 naar de klas
Klassikaal hoorspel (wedstrijd) dat zich afspeelt aan het front.
Axintor Interim, van wireframe tot website
Van schets tot gebruiksvriendelijke website
User experience design Prixo
Een merkidentiteit vertalen naar een platformbeleving.
Marine Stewardship Council – de tonijncampagne
Misvattingen over de consumptie van tonijn de wereld uit helpen.
Rebranding Stad Gistel
Rebranding van stad en OCMW Gistel naar één vlotte, jeugdige en menselijke identiteit.
Campagne Provinciedomein Raversyde
Een opvallende én geschiedkundig geïnspireerde grafische stijl voor de vernieuwde Batterij Aachen.
SMSI jongerencampagne
Youngsters & hun ouders laten kennismaken met het allergrootste studieaanbod van de regio.
KSA user experience design
Een nieuw digitaal gezicht voor KSA.
Recruteringscampagne Sunconfex
In enkele weken een nieuwe nachtploeg op poten.
Bambinex branding
Een nieuwe, frisse branding voor de hipste herbruikbare luiers.
Seyntex branding
Branding voor high-end tactical clothing.