• marketing

investeren in lead generation

mensen zoeken die strategisch willen omgaan met hun vermogen

De financiële experten bij Strategica willen de Vlaming slimmer laten omspringen met zijn/haar vermogen. Niet evident. Die Vlaming is namelijk behoorlijk discreet over z’n centen.
Via specifieke campagnes moesten we de doelgroep warm maken voor voordrachtavonden. 

de uitdaging

Strategica is al een paar jaar actief in West- en Oost-Vlaanderen. Ze merkten echter steeds vaker dat het moeilijker werd mensen warm te krijgen voor hun informatiemomenten via de platgetreden paden.

Vroeger volstonden traditionele huis-aan-huis bedelingen, maar nu merkten ze een dalende interesse. Hoe zouden ze dit oplossen? 

onze oplossing

  • Gerichte leadscampagnes,
  • videocampagnes,
  • event-, verkeers- en bereikcampagnes...

op sociale media (Facebook en Instagram).

het resultaat

  • We brachten de voordrachten van Strategica onder de aandacht in West- en Oost-Vlaanderen. Alles bij elkaar bereikten we zo’n 250,000 mensen.
  • Via welgemikte leadscampagnes brachten honderden leads aan voor de voordrachten. 
  • We leidden ruim 10,000 mensen richting de website en informatie over de voordrachtavonden van Strategica.